czwartek, 17 listopada 2011

Czasami czuję się, jakby w moim życiu ktoś ogarnął monitoring - kurwa no zainteresujcie się własnymi dupami, a nie moją ! 
~
I żebym miała nie wiem jak bardzo na Ciebie wyjebane to i tak będę wspominała te chwile spędzone razem z Tobą 
~
Nigdy nie będzie tak PROSTO jak widnieje na koszulkach mijających mnie cwaniaków 
~
Za bardzo bolało ostatnim razem, żeby zaryzykować ponownie
~
Ufałam Ci, schrzaniłeś to
~
Sprawiasz, że chciałabym mieć więcej niż jeden środkowy palec
~
Wyszło jak wyszło, masz pretensje ? To do siebie
~
Podejdź i przytulając do siebie, daj mi choć jeden powód bym została, tu przy Tobie, gdzieś obok Twojego serca
~
Zaczęło się delikatnie, dałeś mi złudzenie o prawdziwej miłości by potem gwałtownie mi je odebrać 
~
`Dziewczyny kochają niegrzecznych chłopaków`  ;D
~
A może znowu za dużo sobie wyobrażam ? Może do pewnych spraw zbyt poważnie podchodzę ?
~
Chcę mimo tych szalonych dni zamknąć ten rozdział, bo lepiej było nam by nigdy w życiu się nie poznać
~
A może tak raz na jakiś czas, pomyśl o kimś innym niż o sobie ?
~
Trzeba się ograniczyć, oj tak. Pierdolić love
~
A gdy Cię widzę to moje serce robi łuput, łuput ;D
~
Wiesz co to za uczucie, gdy Twoje dłonie ogrzewa kubek herbaty ? Gdy bezpieczeństwem staje się dom. Gdy miłość odnajdujesz przy ulubionym misiu ? Gdy ciepło stanowi Ci tylko i wyłącznie łóżko ? Tak, to samotność - głucha i bolesna cisza, z której coraz trudniej udaje się Nam wydostać
~
Wkurwia mnie myśl, że może właśnie Ty nie piszesz, bo czekasz na wiadomość ode mnie, bo myślisz, że nie chcę z Tobą pisać, a tak naprawdę potrzebuję tego bardziej niż tlenu, tylko zwyczajnie boję się odrzucenia
~
Chociaż geograficznie daleko od siebie, to sercem każdego dnia coraz bliżej
~
Wszystko wraca do normy, znów śmieszą mnie ściany i uśmiecham się do kubka pełnego gorącej herbaty ^^
~
Lirycznie powiedziawszy, wszystko się pierdoli
~
Wystarczę Twoje dziwne przeprosiny w formie `no weź, no` - a ja już się nie gniewam ;*
~
Na nowo stał się przyczyną moich uniesionych kącików ust
~
Jednego dnia jesteś zajebisty, drugiego zachowujesz się jak totalny frajer
~
- Jesteś jedyna  - Jesteś mistrzem w oszukiwaniu 
~
Jesteś taka sztuczna, że Barbi robi się zazdrosna
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz