środa, 2 listopada 2011

Nie rezygnuj ze swojej rzeczywistości przez fikcje kogoś innego
~
Tylko Jego obecność chcę czuć każdego dnia   ^^
~
Usiadł na schodach starego opuszczonego budynku. Chowając twarz w dłoniach przeklinał świat. Przeklinał Boga za to co zrobił. Nie wysłuchał, nie dał szansy uwierzyć, że będzie dobrze. Bez jakichkolwiek skrupułów zabrał ją mimo tego, że tak dzielnie walczyła. Wszystkie przepłakane noce i jej krzyk odbijający się echem w jego sercu pozostaną nierozłączną częścią jego życia. Płynące po policzkach łzy, nieuleczalna rana na sercu i widok jej leżącej na szpitalnym   łóżku. Drżącymi wargami, ostatkiem sił wyszeptała `nie zapomnij o mnie ! `
~

Zabawne, że w jednej osobie może znajdować się wszystko to co daje Ci szczęście
~
Nie byli razem, choć kiedyś często myśleli o sobie
~
`Nie do opisania jest uczucie między nami`
~
Obojętność przechodzi w cisze 
~
Za dużo chcemy ogarnąć rozumem, powinniśmy pamiętać o sercu
~
Nie dyskutujmy o uczuciach, bo nie ma o czym dyskutować
~
Zawiodłeś, na całej linii
~
Pierdole Twoje zdanie, moje i tak jest najważniejsze 
~
Nie powinniśmy tęsknić za ludźmi, którzy mają nas w dupie
~
Moje sprawy sercowe to jedna wielka patologia
~
Głowa do góry póki istniejemy
~
W moich oczach jesteś doskonały, wiesz ?
~
Stary, naucz się kochać i wróć 
~
A kiedy nareszcie jedno zauroczenie przeszło, pojawiło się następne 
~
Zapomnij o tym, że kiedykolwiek istniałam dla Ciebie
~
Za każdy fałsz na mój temat, wyrwany gdzieś z Twoich ust, za każdy kit wciskany innym tylko po to, by zjechać mi reputację, mogę szczerze podziękować, pytasz dlaczego ? Ba akurat mnie to nie boli, właśnie dzięki temu, ja kształcę charakter, a Ty tak po prostu w oczach innych, stajesz się kimś niewartym nawet jednego spojrzenia
~
Skarbie, to nigdy nie miało sensu
~
Te łzy, pozagryzane do krwi wargi, zaciśnięte w pięści dłonie i szept, że to nie powinno się tak skończyć. Te chwile, ułamki sekund, kiedy świat usuwa Ci się spod stóp
~
Ból jest chujowy, ale uczy
~
Jesteś mistrzem w robieniu nadziei, i odbieraniu jej
~
Nasza wyobraźnia nie zna granic
~
Ze łzami w oczach mówiła, że miłość jest ich nadzieją
~
Tak wiele ocen postawionych zbyt pochopnie. Wiele decyzji podjętych zbyt gwałtownie
~
Wezmę Cię za rękę i razem naprawimy to ^^
~
Nie miewam obsesji, miewam paranoje 
~
Pełną kulturą pierdolę wszystko
~
Nie znam się na współczesnej miłości
~
I przyznaj mi rację, że Twoja duma nie pozwala Ci pozałatwiać wszystkich spraw
~
Myślisz, że sobie radzisz i nagle ktoś napierdala Ci przeszłością po plecach
~
Cierpienia robią człowieka niepoczytalnym 
~
Czasem są takie dni, kiedy wierzysz, że wszystko może się udać
~
Przyzwyczaiłam się udawać, że jest dobrze
~
Zakończenie pewnych rozdziałów w życiu bywa bolesne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz