piątek, 28 października 2011

I zapewne gdybym nie poznała Ciebie wtedy wszystko byłoby inaczej
~
Spieprzaj. Umocnijmy się w przekonaniu, że nie jesteśmy dla siebie
~
Chciałabym w końcu rozjebać system
~

`Mała dziewczynka pełna gigantycznych trosk`
~
W poduszkę wsiąkają wypłakane uczucia
~
Tęsknie. Za tą osobą, którą on był kiedyś
~
Nie chcę tak po prostu pożegnać się i odchodząc, zostawić po sobie miliony wspomnień, wspólne marzenia i sny zakopane gdzieś na dnie Naszych serc. Nie chcę zapomnieć o tym co nas łączyło a co dzieliło, i każdym Twym uśmiechu i zaufaniu, którym zawsze darzyłam ponad wszystko. Nie potrafię i nie chcę wyrzucić Cię z serca, wymazując z pamięci szczęście, które dawałeś mi swą obecnością
~
Boję się, że pewnego dnia przeglądając się mym źrenicom, wyczyta z nich całą prawdę, pozna uczucia, które tłumię w sobie od początku. Dowie się, że czuję coś ponad to co powinnam, że to On jest powodem każdej łzy i każdego uśmiechu na twarzy, że stał się dla mnie kimś, kogo tak strasznie brakuje mi obok i kogo cenię bardziej niż własne życie, nie zwracając uwagi na konsekwencje 
~
Czasami zastanawiam się skąd ja się urwałam. Poważnie
~
I nie wiem na co czekam, na co liczę i czego oczekuję. Przecież to śmieszne.. Z dnia na dzień próbuję ogarnąć to co się dzieje. Ten pieprzony bałagan, który coraz bardziej mnie przytłacza. Nie daje normalnie żyć, lecz za mało sił, za mało by poukładać wszystko tak jak trzeba
~
Wszystko jest wtedy kiedy nic dla siebie
~
Człowiek może znieść wiele, ale nie zniesie wszystkiego
~
Teraz zrobię wszytko, abyś żałował
~
Zauroczenie Tobą przeistoczyło się nagle w kurewsko silną miłość
~

Ona miała talent do kochania celów nieosiągalnych 
~
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia zmarłych, suko 
~
Weź się z chillout`uj
~
Mają wszystko czego dusza zapragnie, oprócz duszy
~
Pierdolić fałszywe suki, które zmieniają się pod wpływem towarzystwa
~
Czuję że mi przeszło, ale zaczynam wątpić, gdy tylko Cię widzę
~
Nie lubię tego kiedy wiem, że miałam świetną okazję, ale jej nie wykorzystałam 
~
I znowu kładę się spać tonąc w marzeniach o Tobie, a rano jak zawsze wstanę i będę udawać, że nic mnie to już nie obchodzi
~
Chcę by był tylko wspomnieniem, jednym z wielu starych, zakurzonych historii. Chcę w końcu zapomnieć, tylko tyle
~
Nie rób nadziei na coś czego nigdy nie będzie. Zranisz nie tylko osobę kochającą Cię lecz także i siebie
~
Ja to mam na Ciebie wyjebane koleżanko 
~
Docenisz dopiero po stracie
~
Dziecinna nadzieja na lepsze jutro
~
Ty to kurwa każdą kochasz 
~
Wiesz ? Ja przynajmniej nie szukam sobie chłopaka na siłę i żeby go tylko mieć
~
Jest cisza nie słyszę już Twojego głosu który powtarzał `tylko Ty się liczysz`
~
W moim sercu zawsze zostanie cząstka Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz