czwartek, 24 listopada 2011

Powiedz co czujesz. Chce wiedzieć na czym stoję, ej
~
Naprawdę nie chcę się narzucać, ale będę walczyć, bo jesteś całym moim światem
~
Życia się uczymy do ustanej śmierci, a i tak z tej lekcji nic nie wynosimy
~
Będę ciągle to powtarzać, ale taka prawda jest że frajer frajerem zostanie
~

Mimo tego że wszystko zaczęło się układać. Jest mi cholernie smutno
~
Tak kiedyś był dla mnie wszystkim, moją własną gwiazdą na niebie, słońcem które mnie ogrzewało i wszystkim innym. Robiłam dla niego jak najlepiej, żeby czuł to ciepło i był szczęśliwy, a nawet go kochałam. Myślałam tylko o nim, ciągle zapełniał mi głowę o nim, ale dziś z ręką na sercu mogę powiedzieć, że wyleczyłam się z niego już na zawsze i bardzo, ale to najbardziej chciałabym cofnąć czas, do tego momentu, w którym go poznałam. Można też powiedzieć, a raczej trzeba że był najgorszym błędem mojego życia
~
Już w dupie mam Twoje przesiąknięte kłamstwem `kocham`
~
Nie zabij mnie tym wzrokiem przypadkiem, zazdrosna szmato
~
Najgorsze jest uczucie, gdy tracisz pewną osobę. Człowieka, który dotąd był sensem życia. Kimś, kto był w zupełności wszystkim. Czujesz, że życie wysuwa Ci się spod stóp. Że tak naprawdę nie masz już po co żyć. To boli, wiem. Ale starasz się żyć. Byle jak, ale żyć. Dusząc się i zabijając w sobie miłość
~
Stęskniłam się za Tobą jak dziwka za cnotą ;D
~
Gdy nakładałaś make up wysiadł Ci chyba prąd 
~
Nie wiesz, czy coś w ogóle do niego czujesz, a myślisz o nim cały czas
~
Kochałam w nim to, co wszystkich innych wkurwiało 
~
Fajnie, że niektórzy wiedzą o mnie więcej niż ja sama
~
Nie bierz tego do siebie, ale jesteś obłąkany ;d
~
Doceń swojego faceta, zanim zrobi to koleżanka 
~
Zapamiętaj ten czas bo dobrze wiesz, że nie zdarzy się to drugi raz
~
Było między nami ostatnio sporo spin, a mimo to przebrneliśmy przez ten cały syf, który dobijał nas doszczętnie. Dziś mogę z uśmiechem na twarzy powiedzieć, że jesteś niezwykłym facetem, dla którego zrobiłabym więcej niż dla pozostałych, dobrze mieć kogoś tak szczerego i zaufanego jak Ty, kogoś na kogo mogę zawsze liczyć
~
Kocham Cię bardziej, niż ustawa przewidziała ;*
~
Kiedy przestałam wierzyć w miłość, pojawiłeś się Ty
~
Daj spokój. Dziś już nie ma o czym gadać
~
I nagle wszystko w Tobie zaczęło mnie tak cholernie jarać 
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz