poniedziałek, 7 listopada 2011

Schowaj ten ryj, już dawno po halloween
~

Każdy chyba w życiu posiadał człowieka, z którym łączyła go taka  cholernie dziwna więź. I nie było to uczucie - absolutnie. Było to coś w rodzaju przywiązania, chęci powiedzenia wszystkiego - było to takie dziwne `coś` czego nie da się zapomnieć nigdy
~
Dorośnij albo się zamknij
~
Czasami wydaje mi się, że to był tylko sen. Bardzo długi sen
~
Wolałabym go nigdy nie poznać
~
Ciemny pokój oświetlany tylko ekranem monitora. Płynące z oczy łzy przysłaniają jej blask uniemożliwiając odpisywanie.. Ocierane rękawami bluzy wchłaniają się w nią jak w gąbkę sprawiając, że stają się coraz bardziej mokre. Mocne kłucie serca, zaciśnięte pięści, szczypiące do granic możliwości oczy i pogryzione do krwi wargi. Cholerny ból tęsknoty, którego nikomu nie życzę
~
`Ja wiem, że lepiej byłoby nie czuć nic`
~
Bo to co łatwe posiadania nie jest łatwe do zdobycia
~
I ten wzrok. Patrzył na mnie jakby.. jakby mnie kochał
~
Bierz to na luzie dziecinko ! ;D
~
Gdybyś tylko widział uśmiech an mojej twarzy, gdy zobaczyłam na wyświetlaczu komórki Twoje imię ^^
~
Ich habe wyjebane ; dd
~
Szczerzysz się do niego jak osioł do Shreka  
~
Żyję po to, by Cię wkurwiać  ;D
~
Jesteś już historią, skarbie
~
Przypominam sobie wszystkie chwile które z Tobą spędziłam. Kiedy cieszyliśmy się jak dzieci albo śmialiśmy się z byle powodu. Wiesz to boli
~
Jesień szmato, oddaj lato !
~
Zazwyczaj te apetyczne `ciacha` okazują się zwykłymi `zakalcami` 
~
Twój uśmiech ostro rozwala mi system, skarbie  ;*
~
Wyjebane miej i się śmiej
~
Czas ogarnąć ten cały syf tak zwany życiem
~
Kiedyś się ogarnę, ale to jeszcze nie czas na takie wybryki
~
Zaufanie chuja warte
~
-Kochasz go ?  -Nie, spierdoliłam sobie psychikę dla zabawy
~
Zapamiętaj, mała dziewczynko ! W nocy się śpi, a nie myśli o kimś, kto ma Cię w dupie, amen
~
Nie ważne co mamy w sercu, ważne co mamy w dupie
~
Nieszczęścia nie chodzą parami, one zapierdalają stadami
~

3 komentarze:

  1. Zapowiada się fajny blog ;)
    Zapraszam też na mojego. Dołączam do obserwatorów:]
    http://dziwacznaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha. :D Super:D
    Nieźle ;D Zapraszam na mojego. ; p
    http://xoxox-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fota :) mhm
    Blog też super..
    Zapraszam do mnie : http://martuellanawrosan.blog.onet.pl/Bo-czas,2,ID439328285,n plis komentarzyk
    thx z góry :)

    OdpowiedzUsuń