środa, 9 listopada 2011

Totalny opierdaling ;d
~

Cholerna niesprawiedliwość 
~
Paradoksalnie, że przez te przyjemne wspomnienia cierpimy najbardziej
~
I znów mamy długie jesienne wieczory. Takie z kubkiem herbaty i dobrą książką. Takie z głową pełną myśli
~
Przy Tobie każdy szasta inteligencją 
~
Dużo bym dała, by przeżyć to znów
~
Ciszę w pokoju przerywa mi szum laptopa. Siedzę na łóżku, popijając malinową herbatę. Uchylone okno pozwala ziemnemu powietrzu na dostane się do pokoju. Piszę z nim. Opowiada mi o swoim dniu, a ja czuję, że mam wszystko. Wszystko czyli  Jego - nic więcej mi nie potrzeba 
~
To koniec. Zabiliśmy w sobie wszystko
~
Trwasz ale nic Cię już nie cieszy
~
Każdy z nas ma prawo marzyć inaczej
~
Mój świat bez Ciebie nic nie jest wart
~
Słodycz słów, pełnych gorzkich prawd
~
A tuż przed snem wyobrażam sobie jakby to było być Twoją jedyną
~
Pierdolić ten cały sentyment 
~
Zainstaluj we mnie szczęście, potrafisz ?
~
Doceń ją, dopóki jej zależy
~
W dzisiejszych czasach siłę miłości mierzy się w orgazmach ;d
~
Bezproblemowe życie jest nic warte
~
Pierdolić nieuzasadnione słowa krytyki, pierdolić wszystkich co doszukują się tanich sensacji
~
Nie wiem jak wasze portfele ale mój ma chyba anoreksje  -.-
~
Przytulić misia, zjeść w chuj chipsów w dupie mając kalorie i leżeć w łóżku, oglądając denny horror. Pierdolić wszystko i wszystkich
~
Gdyby nie gg połowa związków by nie istniała  x.x
~
Ta fałszywość widziana jest coraz częściej
~
Są takie osoby na których widok od razu japa się cieszy
~

Kiedy chcesz o czymś zapomnieć, to znaczy, że ciągle o tym myślisz
~
Tęsknie za Tobą, choć nigdy nie byłeś mój i nigdy nie było nas
~
Codziennie staram się naklejać uśmiech na twarz nie pokazując, że jest naprawdę źle ze mną. Chowam miliony niepotrzebnych słów pod poduszką, a łzy wylewam za okno. Wiesz jak to się nazywa ?  -Radzenie z rzeczywistością
~
Grudzień, nadchodzi coraz większymi krokami. Robi się zimno z dnia na dzień, a Ty siedzisz pod kocem oglądając jakieś durne seriale, w których problemy nie sięgają zenitu problemów w Twoim życiu, przeżyłaś zaledwie kilkanaście lat, a jednak los zdążył Ci już wystarczająco skopać dupę. Masz dość kolorowego życia które jest przedstawione w rodzince.pl oraz tych głupich problemów w trudnych sprawach. Jedyne czego chcesz w tym momencie to poczuć Jego ciepło na swojej szyi, to nie tak wiele, a jednak ciężkie do zrealizowania 
~
Czasami mówiąc, że moje miejsce nie jest na ziemi mam na myśli miejsce pomiędzy Jego prawym, a lewym ramieniem. Mam na myśli to, że chciałabym być koło niego, czuć Jego oddech na mojej szyi, czuć Jego zapach. Mam na myśli takie drobnostki, jak lekki pocałunek, ciepły dotyk, miłe słowo. Chciałabym mieć koło siebie go jako przyjaciela, chłopaka mego życia - byle by był, bym mogła z nim porozmawiać i bez żadnego kłamstwa powiedzieć mu w oczy ile dla mnie znaczy. Chciałabym móc się go poradzić, czy też opieprzyć go za Jego lekkomyślność która u niego dominuje... Tylko tyle w te jesienne dni
~
Jesień, najcudowniejsza pora roku. W której spacerując po parku, możesz się w niego wtulić bez żadnego pohamowania, po prostu mówiąc, że jest Ci zimno i masz chęć poczuć Jego bliskość. Przemierzając z nim kolejne metry, przechodząc sterty kolorowych liści, czując ten zapach miłości który się nad wami unosi. Patrząc mu w oczy, w których odbija się blask jesiennego słońca, zauważasz w nich mężczyznę swojego życia. W szepcie Jego słów rozumiesz między wierszami, że jesteś dla niego wszystkim, w skutek Jego dotyku Twoje ciało ogarniają dreszcze. Tylko jeszcze chodzi o to, żeby to zdarzyło się naprawdę, nie tylko w śnie oraz namysłach na nudnych lekcji
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz