sobota, 17 grudnia 2011

Już na zawsze będziesz dla mnie kimś więcej
~
Dźwięk w słuchawkach dla mnie stał się jak nałóg. Często pomaga mi odbiec gdzieś, do świata ideałów, do miejsca gdzie tylko w rytm bitu bije serce
~
Wszystko ma swoją historię. Własną przeszłość
~
Zawróć mu tak w głowie, że gdy zobaczy spadającą gwiazdę, jego życzenie będzie brzmiało jak Twoje imię
~
-Agnieszka co Ty robiłaś tak długo w kuchni ?
-Bo mi mamo kostka lodu do wrzątku wpadła i znaleźć nie mogłam 
~
A to co dzisiaj nas przerasta, już jutro będzie niczym
~
Jak dwa pierwiastki jednego systemu, zależni od siebie jak płuca od tlenu  ; **
~
-pewnie nawet nie wiesz skąd jest mleko  
-mleko jest od matki
-mleko jest od krowy
-ale to jest Twój problem, jak Ty mówisz na matkę, ziom  -,-
~
A głupie podteksty wypowiadane pod nosem zachowaj dla siebie, suko
~
A gdy jem pomarańcze boję się tego, że mi sok pryśnie w oko ;c
~
Nie angażujmy się już w żaden sposób
~
Patrz komu ufasz
~
Podziwianie sexy tyłka pana od wf'u i potem tłumaczenie mu, że nie mamy Jego zdjęć w telefonie. Ychh ;D
~
Mam własne zdanie i szeregi racji, niezmienny niezależnie od miejsca, czasu i akcji
~
I nadal jesteś moją ulubioną pomyłką w której niebanalnie uwielbiam się mylić
~
Nie lubię kiedy ktoś coś, a potem nagle nic
~
Więc patrz bo właśnie idę dać sobie radę
~
Nigdy nikogo bardziej. Amen
~
Nikt nie jest idealny. Ty szczególnie
~
Bo czasami jest lepiej być obojętną na wszystko
~
Nie mów mi co dobrem gdy sam idziesz na dno
~

Era dinozaurów już się skończyła, więc nie wiem co tu jeszcze robisz skarbie.. dokańczasz ewolucje ? ;)
~
Dziecinna nadzieja na lepsze jutro
~
Mam w sobie tą moc zarażam nią co noc
~
Tyle fałszu widzisz w oczach których ideom było roznoszenie prawdy
~
Ja mam swoje zasady, jasne cele, ja się nie pierdziele 
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz