wtorek, 13 grudnia 2011

Facet to zwykła kurwa z chujem ;D
~
-chcesz zobaczyć magiczną sztuczkę ?
-pewnie kochanie
-POOF, jesteś singlem  
~
Trudno być szczęśliwym jeśli coś rozpierdala Cię od środka
~
2012 proszę nie złam mi serca
~
UWAGA nakurwiam szczęściem, kurwa noo !   ; ))
~
W dupie mam przyjaciół, którzy nie potrafią podejść i z czystym sumieniem  wykrzyczeć mi w twarz co tak na prawdę źle zrobiłam 
~
Kocham gdy mama mnie opieprza za to, że `śpiewając` piosenki zapominam że są tam przekleństwa ;D
~

W dupie go mam, a właściwie on mnie też 
~
Zbyt pewny cwaniak, niedojrzały egoista
~
kici kici dziwko !
~
Wiesz, nie widzę już sensu w czekaniu na coś co nigdy nie nadejdzie 
~
Przepraszam, że czasem unikałam odpowiedzenia Ci `cześć`. Że nie patrzę Ci prosto w oczy, gdy z Tobą rozmawiam i wszelkie spotkania omijam szerokim łukiem. Ja po prostu nie chcę robić sobie nadziei. Nie mam zamiaru leczyć się z Ciebie całymi miesiącami, a potem w ciągu kilku minut zmarnować, to wszystko nad czym tak mocno pracowałam 
~
No, na Ibizie nie może być tak fajnie jak u nas. Oni przynajmniej nie maja śniegu.  -Czy ja kurwa jestem na Ibizie ?! 
~
-co się tak na mnie gapisz jak na głupią ?
-no bo jesteś głupia  ;D
~
-O kurwa patrz świnia biegnie, spierdalamy ! 
-przecież to moja dziewczyna
~
Nienawidzę stanu w którym, nie jestem w stanie niczego zrobić ze swoim życiem
~
Pierdol system i to stylowo
~
Odstawiając na parapet wysoki kupek na którym dnie pływały jeszcze resztki chłodnej herbaty, mocnej podciągnęłam koc pod brodę. Otwierając książkę w miejscu na którym ubiegłego wieczoru skończyłam lekturę, zadrżałam na myśl, że właśnie tak to będzie wyglądać bez Niego - ciągłe uciekanie w historię innych z obawą przeżywania swojej 
~
Bicie Jego serca melodią Jej życia
~
Program antywirusowy do serca jest ?
~
W pamięci zapisane te najlepsze momenty z przeszłości, on po raz kolejny grając główną rolę, delikatnie uśmiecha się w snach, i znów spojrzeniem rozdrapuje każdą z blizn. pomimo tak wiarygodnego szczęścia wypisanego na twarzy, wciąż ciągły ból, który z oczu potrafi wyczytać tylko on
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz