piątek, 2 grudnia 2011

A tym razem do kogo reklamujesz swą miłość przez opisy ?
~

Chłopcze ociekasz zajebistością ;D
~
Teraz to jest takie jasne - jesteś wszystkim, co mam
~
Ten stan, kiedy wtulam się w Jego ramiona i czuję się tak mega bezpiecznie
~
Twoje uczucie daje mi większego powera niż baterie tym pieprzonym króliczkom w reklamie
~
Obojętność mniej boli
~
Facet się nie domyśli. Jemu trzeba wszystko tłumaczyć. Najlepiej dwa razy. Raz żeby posłuchał, a drugi żeby zrozumiał
~
Przyznaj, że gdy słuchasz muzyki, to właśnie Jego masz przed oczami
~
`Bo Cię kurwa idioto jebany kocham`  ;**
~
Choroba psychiczna zwana zakochaniem
~
Szczęście rozpierdoliło mi serce i zajebało mózg
~
Za każdym razem gdy na Ciebie patrzę, mam coraz większą ochotę wkleić Twoje zdjęcie pod definicją słowa "szmata"
~
-ja to kiedyś przekroczę prędkość światła
-yhy, chyba zgaszonego  ;D
~
Zamykam oczy i wyobrażam sobie co by było gdybyś stał w tej chwili przy mnie..
~
I nagle Twoje imię jest wszędzie
~
Zawodzisz kurwa  ; <
~
Owijam Cię wokół każdej myśli, jesteś w każdym mym śnie, tak po prostu znów grając główną rolę, jakby podstawę życia
~
Chodź kochanie, posłuchamy jak oddycha wszechświat
~
Coraz częściej za Tobą płaczę. Tak bardzo Cię kocham, a nie mam obok siebie, nawet już Cię nie widuję. Minęło tyle czasu odkąd odwróciłeś się do mnie plecami i zostawiłeś mnie samą, nie zwracając uwagi na moje łzy i na to, że moje uczucie do Ciebie nigdy nie przestanie być naprawdę prawdziwe. Wspominam sobie Twój uśmiech praktycznie codziennie wieczorem, kiedy siedzę samotnie na łóżku i płaczę, widzę przed oczami Ciebie, szczęśliwego, uśmiechniętego, oddychającego tym samym powietrzem co ja, zbliżającego się ku mnie. Czuję słone łzy na moim policzku za każdym razem, gdy przypomnę sobie całego Ciebie i nasze wspólne niebo, na którym kiedyś byliśmy razem, wtedy gdy byłeś krwią niespokojnie płynącą w moich żyłach. Nie obchodzi mnie to, gdzie zaczynam płakać i przy kim. Mogą się śmiać i poniżać mnie z tego powodu do tego stopnia, na ile pozwoli sobie ich serce, ja na wspomnienie dotyku Twoich dłoni i tak będę płakała zawsze
~
Przy Tobie moje serce natychmiast dostaje ADHD
~
Pamiętam jak przez długi czas wyobrażałam sobie moją przyszłość z Tobą. Każda minuta z myślą o tobie była świętą. Teraz wiem, że marnowałam czas na ciebie..
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz