sobota, 10 grudnia 2011

I nadchodzą takie wieczory, gdy słuchając muzyki szukam sensu życia
~
W smutne dni słucha się smutnych piosenek
~

Czasem lepiej nie wiedzieć 
~
Zęby nie truskawki - co roku nie rosną, więc kurwo nie fika  ; DD
~
-powiedz że mnie kochasz, a zostanę
-odprowadzę Cię
~
Uczucie, które chciałabym oddzielić grubą kreską 
~
Życie potrafi udupić człowieka do granic możliwości
~
Żadne z nas nie wymaże z pamięci tego co było, to wszystko nigdy tak po prostu się nie skończy, bo dla siebie już zawsze w jakiś sposób będziemy wspomnieniem, może niejednym z naszych ale na pewno ważniejszym od pozostałych
~
W Jego ramionach czułam się tak niewinnie. Uważał, że jestem małą istotką, którą trzeba chronić przed złem. W każdym słodkim pocałunku czułam miłość płynącą do niego i spokój, którego było mi trzeba po ostatnich, trudnych przeżyciach
~
Zostaw na później wszystko co mówiłeś przed chwilą, tylko patrz i spojrzeniem wyzywaj mi miłość
~
Robisz z siebie parodie na własne życzenie 
~
-postaw się na moim miejscu ! 
-sorry nie umiałabym być taką szmatą jak Ty 
~
Po co się bawić w uczucia 
~
Największą krzywdę wyrządzamy sobie sami, żyjąc złudzeniami
~
Dław się skurwielu słowami, które zadały mi ból
~
Ta, dobra, fajnie, spierdalaj  -.-
~
Chyba nie warto budować wszystkiego od nowa na fundamentach rozjebanego systemu
~
Stanął w jej drzwiach z zakrwawioną koszulą i podbitym okiem. Spojrzał na nią i powiedział  " Tak się walczy o miłość, mała "
~
-ee, porozmawiamy ? 
-chwilunia - kucnęłam 
-ee.. dlaczego kucasz ? 
-bo, skoro mamy gadać na Twoim poziomie, to muszę się zniżyć !  ;D
~
Jesteś mistrzem spontanicznej zajebistości
~
Wkręć sobie w pokoju czerwoną żarówkę, będziesz miał burdel na miejscu, szmatko  
~
Jeszcze nie raz spieprzymy to na czym nam na prawdę zależy
~
`Z Tobą chcę dzielić mój świat` 
~
`Z Tobą chcę szczęście, szczęście dzielić na pół`  ;)
~
Życie nie ma obowiązku dawani nam tego, czego chcemy..
~
- Ej księżniczko ! 
~
Jeśli mówisz za moimi plecami jesteś w dobrej pozycji by pocałować mnie w dupę ;D
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz