niedziela, 23 października 2011

Nie musisz pytać czy mnie pojebało, ten fakt jest już stwierdzony 


Cham będzie chamem na wieki wieków amen


Jak chciałaś kurwa zabłysnąć, to było trzeba się brokatem posypać 


Wybacz, już mnie nie jarasz


Nikt tak perfekcyjnie nie zatruł mojego mózgu i serca jak Ty


Jesteś moim marzeniem, a przecież marzenia się spełniają 


Tęsknie noo ! ;/


Prędzej czy później los się odwróci


Może i faceci są dziwni, ale nikt nie przytula tak,  jak oni  ^^


To koniec i nie ma już nowego początku 


Sorry bejbe ! Nie ta liga ;p


Cholernie lubię, gdy nazywa mnie swoją 


Uświadomiła sobie, że dzięki niemu była szczęśliwa


Życie to gra. Nie daj się wylogować


Lubię Cię bardziej, niż to sobie zaplanowałam 


Wyglądasz znajomo... Groziłam Ci już kiedyś ? ;D


Baw się życiem bo jest krótkie  ^^


Twój uśmiech, jest odbiciem marzenia i uśmiechem mej duszy


Niby nowa droga, więc dlaczego chcę wracać i trwać w jednym dniu,  godzinie ten dla nas ?


Moje życie bez przeszkód byłoby zupełnie nudne 


I widocznie siła naszego uczucia tkwi tylko we mnie 


Obejmij mnie. Niech poczuje, że jestem dla Ciebie wszystkim 


Nikt nie da rady zająć Twojego miejsca 


Nie chcę ideału, chcę Ciebie 


Kocham Cię. Tyle Ci powiem  ^^


Kiedy stoisz obok, mam cholerną ochotę Cię przytulić


Chuja tam wiesz, jak to jest naprawdę 


Niby dobrze, a jednak coś źle


Mam ochotę wyjść z domu, i już nie wrócić


Pierdol wszystko zostań mym mężczyzną   ;D


Nie wsmerfiaj mnie, tylko podjedź i przytul 


Od początku wiedziałam, że będziesz osobą, której trudno będzie się pozbyć z mojego życia


W tym zwyczajnym spojrzeniu jest nasze pierwsze spotkanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz