czwartek, 10 listopada 2011

Zależy mi na Tobie wiesz ? Zależy mi na tym, by codziennie widywać Ciebie uśmiechniętego,  a kiedy będzie Ci źle, pomóc Ci to zmienić. Zależy mi na Twoim dotyku, na pocałunku kierowanym w Twoją stronę. Zależy mi na zrealizowaniu planów z Tobą 
~
Uwielbiam Twoje brązowe oczy, tak po prostu  ^^
~
Stojąc z nim, wtulona w Jego ramiona była z siebie dumna. W końcu wiedział, że on może mieć każdą, lecz nie każda może mieć Jego
~
Dobrze, że to skończyło się zanim w ogóle zaczęło. Potem tylko by bardziej bolało
~
To coś więcej, niż więcej 
~
Co ludzie myślą, to nie istotne 
~
Mój cyrk w głowie ma najwyższy standard 
~
Jakbym miała w rodzinie kogoś takiego jak Ty to bym się z dwa lata po lasach chowała  ;D
~
Ciekawe, ile Twoja matka musiała śniegu w pizdę napchać żeby takiego bałwana urodzić 
~
Tylko kobieta potrafi w największym skurwielu ujrzeć mężczyznę swojego życia
~
Nawet sobie nie wyobrażasz ile rzeczy mówię Ci w myślach
~
Kiedy tracisz nadzieję, nie dbasz o resztę 
~
Czasami przychodzą takie momenty, w których jesteśmy bezsilni, nie możemy nic zrobić, stoimy w miejscu i nie możemy z niego wyjść. Wtedy stojąc samotnie przypominamy swoje cudowne jak i złe chwile, które utkwiły nam w pamięci, aż do dziś. Są te lepsze i te gorsze, rozstania i powroty. Początek i koniec czegoś niezwykłego co się zaczęło lub się skończyło. Wtedy towarzyszy nam te uczucie, które prowadzi nas do łez. Mówimy sobie, że chcielibyśmy jeszcze raz to przeżyć, ale dobrze wiemy że tak się nie da chociaż i tak robimy sobie tą jebaną nadzieję, że może jednak
~
Nie zasłużył na to, aby wiedzieć, że go kocham
~
I na dzień dzisiejszy  nie mam usprawiedliwienia za moją głupią miłość
~
Komplikujesz mi życie ale cieszę się, że jesteś ;)
~
Nic tak nie niszczy ludzi od środka jak zbyt długa samotność
~
Tak, jestem kobietą ! Popycham drzwi, chociaż jest wyraźnie napisane ciągnąć. Śmieję się jeszcze bardziej, kiedy próbuję wytłumaczyć dlaczego się śmieję. Wchodzę do pokoju po to, by zapomnieć co miałam tam zrobić. Ukrywam swój ból przed tymi, których kocham. Mówię `to długa historia` gdy nie chcę wyjaśniać tego, czego nie chcę. Płaczę częściej niż myślisz. Dbam o ludzi, którym na mnie nie zależy. Jestem silna, dlatego że muszę, a nie chcę. Słucham Cię, nawet jeśli Ty nie słuchasz mnie. Zawsze pomagam gdy mnie przytulasz... Tak, jestem kobietą !
~
Aż noga sama lata by kopnąć Cię w dupę ! 
~
Może to dziwne, ale lubię się z Tobą kłócić  ^^
~
Gdy walczysz o miłość, ani przez chwilę nie możesz mieć wątpliwości
~
Życie to spontan, ogarnij i powstań
~
Obudź się księżniczko, to nie sen tylko pierdolone życie
~
Każdy dzień rodzi nowe paranoje 
~
A gdy już mnie zostawisz dla innej szmaty, to wiedz, że nie będę płakać. Nie będę godzinami wpatrywać się w  nasze wspólne zdjęcie. Oddam Ci wszystko co od Ciebie dostałam, wyrzygam Ci Twoją jebaną miłość do butów i odejdę z podniesionym czołem. I wiedz, że jeszcze za mną zatęsknisz. Że jeszcze będziesz chciał do mnie wrócić
~
Chcesz to przemyśl, nie chcesz to zostaw
~
A każdy moment równa się z inspiracją 
~
Jebać bzdury, tłumaczyć się przed nikim nie muszę. Idę przez życie ze środkowym palcem uniesionym ku górze
~
Uwielbiała być w Jego objęciach, tych objęciach, które akceptowały jej wszystkie słabości
~
Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego
~
Mimo tego, że wielokrotnie przez Ciebie płakałam, to nadal mam przeogromną ochotę przytulić się do Ciebie, jesteś moją słabością
~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz